پوشاک

بسته بندی منحصر به فرد و دستگاه های مکانیزه برش | مودو

مانتو مودو فروش پوشاک

یکی از شاخص های بهبود اقتصاد هر کشور میزان تولید است که به واسطه آن سایر بخش ها هم رونق می گیرد.
فعالیت در عرصه پوشاک از مهم ترین و کارآمدترین بخش هایی است که علاوه بر داشتن ارزش افزوده بالا امکان اشتغال زایی گشترده ای رو هم به همراه دارد . در زمینه پوشاک اصلی ترین موضوعی که یک مشتری در نگاه اول به محصول می کند و باعث انتخاب و خریدش می شود ، تمیز بودن دوخت و نوع جنس پارچه است.
در گذشته قبل از انقلاب صنعتی ، لباس ها با دست دوخته می شدند اما با انقلاب صنعتی و اختراع چرخ خیاطی تحول نوینی در تولید انواع پوشاک به وجود آمد از این نظر چرخ خیاطی ها قبل کارخانه های تولید پوشاک محسوب می شوند. برش پارچه مهم ترین مرحله در تولید پوشاک و فناوری ساخت لباس می باشد و از طرفی یک برش دقیق می تواند ازاتلاف پارچه هم جلوگیری کند ، برای این فرآیند مهم انواع مختلفی از دستگاه ها در دسترس است، هرچه دستگاه برش از کیفیت بالاتر و تکنولوژی بروزتری برخوردار باشه ، میتواند محصولات خاص تری را هم در زمان کوتاه و با کیفیت بالا تولید بکنه.
تولیدی مودو با استفاده از دستگاه های برش اتوماتیک پرسرعت و مکانیزه توانسته در کمترین زمان پیچیده ترین طرح ها را با دقت بالا و قابلیت تکرار طرح ها ایجاد بکنه ، بعد از برش پارچه که یکی از مهم ترین فاکتورهای تولید یک لباس است ، نوبت به بسته بندی محصولات است. تصمیم گیری برای خرید تا حد بسیار زیادی وابسته به تصویر اولیه ای که برای مشتری از محصول ایجاد میشه از این رو کیفیت بسته بندی پوشاک نقش زیادی در فرآیند فروش داره ، در همین راستا مودو سعی کرده با یک بسته بندی منحصر به فرد و شیک و خاص ، موفقیت خودش را در بین رقبا افزایش بده ، زنده نگه داشتن اعتماد و تعلق خاطر به پوشاک ایرانی اسلامی با ایفای نقش در راهبردهای جهانی صنعت پوشاک همواره چشم انداز مودو در مسیر حرکت حود بوده است.
مودو یکی از بزرگترین فروشگاه های تولید پوشاک می باشد که شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت مودوسل به یکی از بزرگترین ژورنال های اینترنتی فروش پوشاک بانوان دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *