پوشاک

حضور مودو در نمایشگاه های بین المللی

مانتو-مودو-فروش-پوشاک-2

زنجیره تولید پوشاک در کشور بخش عظیمی از تولید و صادرات کشور را در برگرفته ، بنابراین باید مورد توجه خاص قرار بگیرد، حوزه پوشاک تنها یک حوزه اقتصادی نیست بلکه در کشور ما ، حوزه های فرهنگی را هم می توان برای آن تعریف کرد.
یکی از مهم ترین برنامه های راهبردی حوزه صنعت و طراحی پوشاک برگزاری نمایشگاه است، نمایشگاه ها از مهمترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند. برگزاری این گونه رویدادها باعث به وجود آمدن فضایی شده که ارتباط بین هنر و صنعت لباس را محکم تر می کند، نمایشگاه های مد و لباس که با محوریت معرفی لباس های ایرانی و طرح های اصیل پوشاک ایرانی برگزار می شوند ، نقطه آغازی برای کار طراحان لباس ایرانی می باشند که می توانند با برندها و تولیدات خارجی رقابت کنند.
توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی و صادرات و توسعه اقتصادی ، نمایش توانمندی ها و تخصص طراحان تولیدکنندگان پوشاک ارتقا سطح تولید داخلی کشور از اهداف راهبردی این نمایشگاه هاست.
حضور مودو در نمایشگاه بین المللی از این رو حائز اهمیت است که بازار را در فضاهایی قابل تغییر همچنان برای تولید کنندگان و فروشندگان مهیا نگه می دارد.
همه ما می دانیم با شروع همه گیری کرونا استفاده از پلتفرم های آنلاین بسیار رایج شد. تا قبل از این خرید اینترنتی تنها مکملی برای خرید حضوری محسوب می شد. اما امروزه خرید های اینترنتی به عنوان یک بستر اصلی برای رفع نیاز همگان است.
مودو با ایجاد انواع پلتفرم های خرید آنلاین شرایط مناسبی را برای مشتریان خودش فراهم کرده.
مودو در طی این چند سال در صنعت پوشاک علاوه بر اینکه بر اساس بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان شکل گرفته به دنبال ایجاد فرصت ها جهت برقراری تماس ، برقراری ارتباطات جدید ، کسب مشتریان تازه و یافت ایده های نوآورانه است.
مودو همیشه و همه جا در کنار شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *