پوشاک

لباس اولین اختراع بشر – مانتو مودو

مانتو مودو فروش پوشاک

لباس گذشته از جنبه پوشانندگی به نوعی اولین اختراع بشر هم محسوب میشه ، از زمان انسان بدوی تاکنون ، بشر در فکر تحول سبک پوشش و ابتکار در به وجود آوردن تنوع در آن بوده ، لباس یکی از جلوه های هویت ملی و برگرفته از فرهنگ یک جامعه است.
طراحی مد و لباس تا حدی متاثر از آداب و رسوم مختلف بوده و به اندازه همین تفاوت ها دارای تنوع بالایی است و بر این اساس در بیشتر طرح ها و مدهای ایرانی می توانید پیوند طرح های سنتی و با ایده های جدید مشاهده کنید.
هویت هر انسانی به نوع لباس و پوشش اون برمی گرده و نوآوری ایرانیان در عرضه پوشاک همیشه زبانزد عام و خاص وشهره جهانی داره، مانتو مودو تلاش میکنه با در اختیار داشتن طراحان برجسته، نقش ها و فرم های مختلف برای هر گروه سنی رو ارائه بده. خوبه بدونید مانتو مودو همیشه به ویژگی های فرهنگی وسلیقه ای جامعه و مقام والای زن ایرانی توجه ویژه ای داشته و اون رو به عنوان اصل بسیار مهم در طراحی لباس مد نظر داره ، مودو با درک صحیح از شرایط جامعه و خواست و سلیقه افراد مختلف تلاش کرده طرح هایی رو ارائه بده که مورد پذیرش و استقبال همه افراد قرار بگیره ، ما تلاش می کنیم با توجه به تهاجم نرم فرهنگی الگوها و مدل های متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید کرده و با این کار در حفظ فرهنگ و سنت اصیل ایرانی نقش به سزایی داشته باشیم.
مودو سبکی جدید برای پوشش زن اصیل ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *